Tacksam

Jag är rätt otacksam stundtals och tar mycket för givet.

Imorse fick jag ett sms från en av mina bröder och jag kände en oerhörd tacksamhet.

Fan, mycket I-lands problem har jag men när det kommer till kritan är jag uppväxt i en relativt skyddad verkstad och jag har varit mycket besparad från olyckor/elände omkring mig. Jag kan också vila tryggt i att runt mig finns människor som hjälper mig om jag faller.

Så jag säger som Arja, jag vill tacka livet! Och jag menar såklart inte att man alltid bara ska vara nöjd och hålla käften men ibland mår man bra att rannsaka vad man faktiskt har omkring sig. Jag vill ivf vara bättre på det.

Ni har säkert förstått vilken tid i månaden det är, brukar vara då dessa inlägg skrivs som mest flitigast.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback