Ruta ett

Idag var jag tillbaka på gymet, efter sisådär trehundra års uppehåll (rättare sagt åtta fucking weeks)....

Och jag visste ju precis hur jobbigt det skulle bli men såhär i efterhand är jag sur på mig själv att jag inte tagit tag i mig själv tidigare.

Spinningen såg jag svart under, trodde jag skulle dö, sluta andas och att mitt hjärta skulle sprängas.

Coren var faktiskt ännu värre. Jag är svag i magen men i slutet av juni kunde jag ivf göra alla övningar. Idag gjorde jag kanske hälften, fuck fuck fuck! Tillbaka på ruta ett...

Men nu ska jag ta tag i mig själv och verkligen satsa på Beach 2025, stenhårt!!!Jag känner ändå mig sugen på mer, för det är skönt att träna, det är bara den där lilla grejen att komma dit!

Nu dusch och mat!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback