Prinsessans förlovning

Idag blev det ju klart att prinsessan Madde gått och förlovat sig. Jag slogs då av två saker:

1. Shit, vilken taskig lillasyster. Inte nog med att hon blivit bortskämd hela sitt liv (ja, det blir småsyskonen det vet jag!) utan nu ska hon stjäla showen från storasyster. Dålig stil....

2. Men för i helvetet, detta blir dyrt för Sverige, två stora bröllop på kort tid. I besparingstider som det är kanske man sparar in på något obetydligt, såsom socialtjänsten, polisen eller varför inte ett sjukhus eller två!

Och förresten, mitt förra inlägg var dumt av mig. Jag hade ju värsta bästa helgen =) och har ju egentligen massa roligheter framför mig, felet ligger hos mig.... Over and out!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Jag betalar gärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback