När du minst anar det...

Igår när jag pratade med min kära Konstapel som gav hon mig lite råd i mitt just nu icke existerande kärleksliv. Hon menade på att kärleken kommer när man minst anar det. Och visst har man hört historier om folk som inte alls är beredda och möter männen/kvinnorna i deras liv och lever lyckliga alla sina dagar.

Hon är klok hon så jag tog fasta på det hon sa! Nu ska jag ha inställningen att kärleken kan dyka upp lite varsom, i tvättstugan, på gymet, på bussen eller varför inte på jobbet, alltså NÄR JAG MINST ANAR DET!

Men man får ju inte vara dum. Jag tänker lura kärleken att jag minst anar det fast jag egentligen anar det en hel del...

Fy fan, nu är det jag som är kär innan helgen är slut!

( jag ironiserar över att jag aldrig kommer kunna sluta ana, kontrollfreaket AB)!!!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

På jobbet Karin? Inte nån klient hoppas jag då? Men vi kanske kan locka dit nån polis eller brandman eller nåt? Eller kanske en kopieringsmaskinsreparatör? =)

2009-08-29 @ 14:43:00
Postat av: Karin

Helena: Haha...ja, vi får jobba på det =)

Postat av: Stina

Det vore väl om inte annat oanat... och det var väl det som var tanken =) Lycka till vännen ;p

2009-09-04 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback