När blev jag tråkig?

Fuck a duck!

Helt plötsligt tävlar min blogg i SM i tristhet. Inget jag skriver är roligt, kanske för inget roligt händer....

Jag minns de glansdagar jag var på semester, då hände det minsann roligheter mest hela tiden. Antingen får jag gå på semester igen, eller så får bloggen forstätta vara en orgie i vardagssörja och inrutat leverne....

Det första alternativet låter mest lockande....

Fast det mest natulriga kanske är att jag styr upp roligheter men hey, varför göra saker då man kan gnälla? Hehe....

X


Kommentarer
Postat av: eremo

men allt roligt i helgen då?

- varuhuset

- cajsas välkomstskylt

- ert snikande med drinkar till AW-priser

- min Varuhusdans

- din vassa nagel



ja kvinna!! du har roliga saker i din vardag hela tidne men du ser dem bara inte.

Postat av: Karin

Eremo: Jo men det kommer jag ihåg...det är nog mer känslan av att mina veckor bara går... och det handlar ju egentligen om att jag inte är så duktig på att blogga, hehe....

2009-08-11 @ 19:35:22
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback