Helgen i korthet


Oj så skoj!Gud vad mycket man kan hinna med på en helg....
  • Jag har softat i mängder, sovit och vilat i ett =)
  • Jag har kräftskivat med vänner och så skoj det var. Vi hade fåniga hattar, sjöng snapsvisor, spelade sällskapsspel och hade det allmänt trevligt. Sweet!Kräftor är himla gott trots att det är en aningen omständigt....mums!
  • Jag har varit på utflykt i Lerum och hälsat på min vän K som blivit tvåbarns mamma. Mysigt och galet på en och samma gång!Attha två barn verkar ju vara svårt....
  • Jag har avverkat tre filmer; Seven pounds (grymt grymt bra och jag grät som en bebis), i taket lyser stjärnorna (lika bra som boken och jag grät som en bebis) samt the boat that rocked ( not so bra).
  • Jag har tagit ett återfall och bitat av mina naglar, not good!
  • Nu blir det lite mer vila innan en ny vecka börjar....

Hepp hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback