Välkommen sköna maj...

Valborg och jag är minsann hemma såhär dags på dygnet, tok!Borde ju egentligen jobba MEN det ska jag göra ikväll och natt istället. Jag har försökt tvångssova till sen men det gick sådär, min automatiska klocka ringde 06:45 då min kropp vet att jag ska upp då...

Jag ska nämligen som den soc.tant jag är ut på fältet ikväll och hälla ut sprit för ungdomar och se till att det inte blir helt galet! Fältarbeta är något jag aldrig gjort och jag är faktiskt lite spänd av förväntan hur det kommer bli!Jag ska ha en sån där häftig jacka i en härlig skrikig gul färg och varva min tid ute i området samt vara inne på en stor konsert för kids. Petter är nämligen i faggorna och ska spela....

Jag har dock kommit på att jag är  rädd för ungdomar, hur ska detta gå kan man undra!? =) Jag hoppas jag överlever natten...

Glad valborg och fira med måtta!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

de kommer ju tro att du är en ungdom som snott en jacka.

Postat av: Johanna

Mohaaaaa! Det var klockrent sagt av föregående talare!

2009-04-30 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback