Streamcity

Ja, då ska jag sammanfatta min helg i Strömstad som innehöll det gamla vanliga västkusttramset dvs räkor, vitt vin, hänga vid  vattnet. Det var i vanlig ordning en kul helg, det som ändå kommer vara med mig är följande;
  • Att umgås med Konstapeln och Eremo kan nog klassas som en favorithobbie. Vi har alltid sjukt kul fast på ett avslappnat sätt...
  • Tvångshångel är aldrig lönsamma. Denna någon som försökte tvångshångla lyckades dåligt vill jag lova (nämner inga namn)...
  • Jag slog personlig rekord i att skicka sms till flera personer i lulligheten. Två sms på lulligheten, två i dimman (bakfyllan), dvs fyra sms till fyra olika flammor.... Slå den ni!Borde finnas böter för smsande vid onykterhet...Jag hade gått i personlig konkurs för länge sedan.
  • Jag är en jävel på att köra linfärja, eller linbana som jag själv valde att kalla det...Sedan kallades den även Cinderella och färjan med, hihi.
  • Godisaffärerna i Strömstad, fuck a duck säger jag! det vattnas i munnen bara av att tala om det!
  • Många diskussioner har handlat om att stoppa saker i rumpan, ett form av diskussionstema. Varför? Ja, varför vänner? Väldigt oklart....
  • Konstapeln blev upprörd på mig och Eremo då vi hävdade att hennes dator var seg. Hon menade på att den blev nervös och att vi stressade den.
Ja, jag kan go on länge länge men tycker jag nog plockar ur russinen ur kakan!

Bilder kan ni se
här. Jag är för lat!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback