The countdown...

Sådär jag, en lätt förvirrad och stressad liten hamster släpper sitt packande för att blogga =) Träningen gick super, att säga att träning är kul är stort för att komma ifrån mig men hon som håller i MRL är verkligen helt fantastiskt bra!Yay!

Först, en go bit då nedräkningen till
Stockholm fortsätter =) ( och ja, jag snodde idén från Eremo)

Ja, så imorgon bär det av till Sveriges hufudstad, Estockholmo. Jag har fått frågan vad jag ska göra där och det är lite oklart, haha. Mina päron är i Frankrike så vi barn fick styra upp en påsk ihop. Så blir jag och min osnutna bröder som ska toka, då lillebror bor där. Vi har ingenting planerat alls, så antar att det blir häng och snack om Jesus. Haha....Sounds like fun?  Faktiskt är det väldigt sällan jag och mina bröder ses utan föräldrar eller i andra städer än hemmastaden så ska bli kul att ses, inte bara som syskon utan för att man mer väljert om ni fattart.

Sen var det där med packning. Jag ska vara borta från imorgon till på måndag och är redan uppe i två par byxor och två klänningar. Som det ser ut nu kommer det alltså bli flera klädbyten per dag, lite som en Britney Spears show, tok!Men är man i Stockholm så är man. Jag är ju bara en liten bondtös från lilla Götlaborg änna som vill göra ett gott intryck!

Nej, nu ska jag återvända till packeli packandet! Tjing!

X


Kommentarer
Postat av: eremo

man får sno så länge man snor bra grejer.

ska bli spännande att se morgondagens låt hos dig. jag har redan planerat min!asså shit vad jag längtar till nästa helg!!! kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback