Söndagsfilosofering

Söndagen blev inte alls lika solig och jag har inte kommit ut, dammit! Jag fastnade i min garderob som jag rensade ut lite ur samt städat lite random i min lägenhet. Borde ta en prommis men finns så mycket här inne som lockar min uppmärksamhet; dator, disk, mer städning och allmänt plock...

Igår var jag förövrigt på en suprisemiddag för min vän som gick och gifte sig härom sistens. Ibland är man inte beredd på att en kväll ska bli så himla trevlig, haha. Det var en sådan. Jag kände inte speciellt många men vi hade mycket skoj.

Vi började spåna på en affärsidé, den kallas Bookface. Det är ungefär som Facebook fast man skaffar sig ovänner typ killen som gav dig klamydia, ettriga telefonförsäljare, fd vänner och gamla flammor som gjort dig illa. Istället för att skicka presenter kan man skicka bajspåsar, könssjukdomar och andra otrevligheter! Vi funderade hur världen sett ut om typ George Bush och Usama hade Bookfacat varandra, haha. Vad tror ni hade skickats då? Bajspåse och Syfilis?
Men visst är det en helt fantastisk idé?

Förstå vad lite Rosévin kan göra för en grupp tjejers kreativitet!!!!

Den här
låten går varm hos mig för tillfället (videon not so good men vilken ansdänga)  =)

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback