Pårren

Jag är tillbaka i älskade Göteborg. Precis som jag misstänkte har inte internet kommit till Sthlm än, så har inte kunnat blogga =) Påsken har varit grymt bra och jag är så glad över mina fina bröder... Så, låt mig återge resan, kort och koncist. Håll i hatten!

Torsdag: Rullade jag in i hufvustaden vid runt elva, åkte hem till lillebror min och kan inte säga annat om den dagen, för tror jag somnade i samband med att jag kom hem till honom.

Lååååångfredagen: Jag och Lillebror förberedde ankomsten av den tredje lärjungen, storebror. Vi var och handlade och hängde runt i söderförorten lillebrodern bor. Då vädret var strålande var det väldigt gott att bara umgås utomhus. Stora brodern anslöt vid fem. Vi käkade middag och spelade World tour. Måste jag säga att jag inte knäckte? Haha...Väldigt kul dock men skyller på att båda bröderna spelar instrument och har rytmen i blodet. Efter detta blev det en öl ute, och ovanligt, jag var trött och somnade fort när vi kom hem!!!

Pårreafton: Häng i solen, fotoutsällning på Moderna och på aftonen blev det påskmiddag och vilken jävla påskmiddag; Sparris med parmesan, ägg, bulgursallad, grillad paprika med feta och balsamvinäger, ostar, bröd, sill, Tzatsiki, Ja mycket god shit! kvällen fortsatte med en rafflande turnering Alfapet, Lillebror knäckte... Jag tror mitt längsta ord var tre bokstäver...

Påskdagen: Häng på söder, catch up med Kalle och tjej, en gammal klsskompis till mig som umgås med min storebror nu. Vi fikade i solen och det var otroligt kul att träffas, efter många år. Sedan åkte den stora brodern hem. Jag stannade hemma då lillen i familjen tog en sväng ute på stan.

Idag kom jag hem till Götet och det känns gott...ska dock iväg nu för att jag vill inte vara ensam. Ska få några kramar och mysa nu! Tjing och hoppas ni hade en bra pårre!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback