Makes me wonder...

Hugaligen! Jag säger då det, jag skulle gärna byta jobb för en stund. Mitt stretande fortsätter, det gör lite ont i magen och tankarna som jag hade i höstas är tillbaka  * Varför låter jag människor ta min energi och hur länge orkar jag med detta?*
Som tur är har jag fortfarande saker runt mig som gör att jag kan koppla bort jobbet. Jag är vid gott mod men känner samtidigt igen mina varningssignaler, måste vara en duktig tös och ta hand om mig. Jag måste lyssna på vad jag känner och inte trycka ner de där jobbiga tankarna och känslorna.

Jag har tränat idag, en lysande grej för att bli av med orosmolnet i magen.

När jag strosade hem från träningen tyckte jag det var väl mycket poliser på Hisingen Island för att vara en vanlig dag. Visst är Hisingen überkriminellt men god dammit, det var Pikestyrkor högt och lågt. Jag bor precis bakom Häckens hemmaarena och insåg att det var fotboll ikväll. Så blev lugnare =) och tror nog jag kan sussa gott ikväll!

Nu blir det mat, dusch, sinnesro och avkoppling AB.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback