Hipp hipp hurra...

Oj, höll nästan på att glömma att gratulera ALLA Engelbrekt där ute på er namnsdag!!! Tjena, ni är en stor hög runtom i stugorna vad jag vet...

Det är helt loco att Engelbrekt har en hel dag för sig själv när jag har svårt att tänka mig att många kottar i vårat land heter det, folk har nog inte döpts till detta namn de sista tusen år, ja sen jesus gick i badshorts. Fast Engelbrekt är ju i gott sällskap med coola katter som Volmar, Turid och Bartomlomeus!

Engelbrekt är ju dock lite av en hero i Örebro där jag kommer ifrån, där ligger han död och begraven (förhoppningsvis död ja) och står även som staty, så extra grattis från mig som är en utflyttad Örebrödare!!!

So, all together, ett rungande Hipp hipp hurra till Engelbrekt din gamla räv!!!!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Gillar nog ändå namnet Volmar... Bättre än de andra i sällskapet i alla fall!

2009-05-03 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback