Glada tider

Hej helgen och hej solen! Mina absolut bästa vänner!

Igår firade jag in helgen med ett oväntat besök och
Tropa de elite. Bra film och trevligt sällskap!

Idag ska jag fira stort med att hänga ute i solen men solglasögon och ett Afro, inte mitt Afro utan min kompis dvs...

Sedan senare bär det av till Uddevalla och pantertanterna som jag nog får kalla de. Ska bli kul. Jag ska få träffa Lirre, hon har bott i Grekland en stund och är tillbaka. Så nu ska vi leka och visa Uddevalla hur man slår klackar, händer och eventuellt huvuden i taket!

Dagens tema på Spotify är Nu-metal, gamla rävar som Limp Bizkit, Linkin Park, POD spelas högt =)

Trevlig lördag på er!!!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

finns filmen med engelskt tal?

hahaha

Postat av: Karin

Hihi, vi kan se den tillsammans så har jag förberett en dubbad version!

2009-04-06 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback