Vilken härlig dag

Dagens glada nyheter är;

* Jag har ett sprudlande roligt träningspass framför mig av MRL (Mage rumpa lår). Trist när man står där och svettas som en gris, men efteråt känns det alltid grymt bra!

* Efter detta, slinker jag förbi min högst gravida vän K och hennes gubbe för middag, hur nice är det inte att ha vänner som spontant inbjuder en på middag trots att hon typer föder barn samtidigt?Jag är så imponderad och glad att hon är min vän =)

* Jag träffat den fine busschaffisen två gånger idag, dels på vägen hit och på en resa till en informationsträff. Han kör som en biltjuv som stulit en bil ifrån en biltjuv men ack så söt denna lille förmåga är (han är rätt kort).

Ja, vad ska man säga om denna dag? Jag gillarn, jag gillarn...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback