Välkommen

Kära Lördag! Jag måste säga att det är betydligt mycket bättre än sist jag bloggade. Lets say att det var jobbet som gjort mig så förbannad men med en planeringsdag igår på dagen kunde jag stilla lite av mitt aggro! Herre gud vad arg jag var i torsdags. Så arg att jag grät. Det är väl så det är då man jobbar för kommun och när man ska byta datasystem kan det bli väldigt crazy om man säger så...

Igår kväll var jag dock på Liseberg och såg käre Håkan, lika fint som vanligt och man kan inte vara annat än nöjd. Han har något som väldigt få har, en närvaro och kan förmedela massvis av känslor till publien. det som var lite trist dock var att massa människor var där av andra skäl än att lyssna på Håkan. Det störde lite när man människor står och pratar och inte alls är intresserade, då kan man la stanna hemma. Ja, jag säger då det.

Snart ska jag åka till kära gamla Uddevalla för lite häng med mina vänner jag har där. Ska bli trevligt värre...

Så, trevlig helg party people!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Satt hemma med mina päron och lyssnade. Det lät som om det var rätt bra drag ändå =) Och fem fyrar i GP!! Då är det bra =P Ses till helgen vännen!!! Och nu är ju pluttis påväg!!!! Kramar

2008-09-28 @ 08:37:19
Postat av: Helena

Din kusin var helnöjd. Och hon har ju några konserter att jämföra med. Detta var den tredje i år för hennes del.

Postat av: Karin

STina: hihi, ja, du bor helt rätt, det får jag minsann säga =)



Helena: Ja, det var tredje ¨året för mig med och denna konsert var den klart sämsta även om Håkan aldrig är dålig. det berodde ju inte på honom utan folk runt...

2008-09-29 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback