Nu ska det skrytas...

Hej hå,nu när jag har börjat träna och anammat den där "nyttiga" stilen har även stegräknaren kommit till bruk igen.  Idag har jag spatserat nästan 19 000 steg vilket känns som en seger. Det är något med den där stegräknaren som gör mig jävligt tävlingssugen. Jag och Afrot har gått på en långprommis vilket var gott. Eriksberg är helt fantastislt och vandra runt i, nybyggt och massa fönster att glutta in igenom =) Där man kanske bor om några år i en lägenhete för fem mille...

Som det så fint heter, kombinera nytta med nöja is the shit....

Nu sitter jag här med smärta i mina framtänder av någon anledning och tittar på Desperata hemmafruar som förlorade sin glans för ungefär tre säsonger sedan. Kanske dags att lägga av att titta nurå men men...

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra promenerat. De desperata hemmafruarna har jag lämnat åt sina öden för länge sen.

Postat av: L-S

Stegraknare ar fan grymt, angrar att jag inte tog med mig min...

2008-10-01 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback