Thank god its friday

Jag säger då det, veckorna går fort och idag är det fredag igen. Snart är man hundra år och sitter på sin kammare och undrar var livet tog vägen? Shit...Men dagen har varit bra, har precis som vanligt grymt massa att göra på jobbet men jag har jobbat undan mycket för nästa vecka som nog kan kvala in på stresslistan redan nu.

Kom just hem och är bara hemma en kort sväng. Ska hem till K och C tillsammans med M, K ska föda barn anyday och jag hoppas inte jag får förlösa henne ikväll. Vi ska käka middag och sen gå på bio och se Wall E. Har ju fått lysnade kritik så hoppas den är fin!Och som sagt, hoppas det inte blir någon förlossning i biosalongen, jag kan dock sådana där andnings grejer =)

Busschaufförer brukar ju inte vara så snygga men idag såg jag min första snygga. Ashet liten sak som körde bussen hem från jobbet, var dock lite av en bildåre men hey, jag kom fram i en del och måste vara det som räknas...Både snygg och kan sitt jobb någorlunda är la inte dåligt. jag är som sagt var inte så kräsen nu för tiden, man får ta det som serveras.

Anyway, trevlig fredag!

X

Kommentarer
Postat av: L-S

Jo den ar fin! Filmen alltsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback