Some things never change...

Vissa människor förändras aldrig och det är kanske en trygghet men i detta fall också väldigt trist. Vill såklart inte nämna några namn (men ingen som läser min blogg och står mig nära) men under de åren vi har haft någon typ kontakt har knappt katten skitit i sandlådan =) dvs det har inte hänt många knop, det är same same. För mig som står brevid och tittar på detta eviga stampande undrar jag hur det känns för den här personen. Utveckling och framåtanda verkar inte vara något som denna personen sysslar med. Sen ska jag inte lägga mig i, för vem är jag att säga hur andra ska leva (Haha, jo soc.tanken gör ju sådant varje dag på jobbet).

Jag vill tro och hoppas att det har hänt saker med mig både intellektuellt och utseendemässigt de senaste fem åren. Det skulle kännas knäckande om inget hänt. Nu menar jag inte att jag flyttar berg eller är snyggast i stan men med åren blir man ju en aningen visare, en aningen klokare och en aning mer dum i huvudet...

Är ni med mig? För fem år sedan var jag inte samma Karin som jag är idag...

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är med =) Utveckling är ett nödvändigt gott =)

2008-09-22 @ 21:30:22
Postat av: eremo

herrgud nä. klart man utvecklas o förändrar sig. kanske inte alltid så mkt när det gäller utseendet, men insidan är verkligen fem år mer rikare på erfarenhet gumman. puss

Postat av: Karin

Stina: precis, annars blir det bara pannkaka av det hela =)



Eremo: Jo, fast det händer rätt mycket med the look med men framförallt och det viktigaste är ju insidan!

2008-09-23 @ 19:38:49
Postat av: eremo

jo, man blir ju inte yngre direkt.

2008-09-23 @ 21:39:35
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback