Skott i råttan? Snarare ett nafs...

För några veckor sedan sa min en kollega till mig att folk som fått upp råttor genom toaletterna har ökat drastiskt här i Västra götalands regionen, pga av ökningen av råttor överlag.Hon hade själv någon kompis som hade varit med om detta. Jag skrattade bort detta då men det verkar som det har gett mig men för livet...

Varje gång jag går på toa är jag rädd för att en stor kloakråtta ska bita tag i min punani, vilket jag förstår är en rätt orealitisk tanke. Förutom detta så vill jag gärna lägga en tegelsten på toalocket, så de inte på egen hand kan kravla upp i min lya och ställa till otyg. Så långt har jag dock inte sträckt mig än

Nej, detta är inte en av mina brightaste idéer jag vet, men hey och frågan är varför ni ska veta detta frukstansvärt pinsamma, haha!!!Detta kommer från en tjej som har haft råttor som husdjur och egentligen inte är rädd för de. Vet inte varför jag har blivit så nojjig.

Nu ska jag powerwalka upp på Ramberget och titta på mitt älskade Göteborg =)

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tittar alltid efter så det inte ligger en orm i toaletten... också lite nojig tror jag =P

2008-09-22 @ 19:08:16
Postat av: Anonym

Jag tittar alltid efter så det inte ligger en orm i toaletten... också lite nojig tror jag =P

2008-09-22 @ 19:08:35
Postat av: Karin

Stina: nej, inte orm också, haha...hjälp ännu ett djur att vara rädd för...

2008-09-22 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback