Mamma Mia

Mamma mia, here I go again...
My my, how can I resist you? Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I've missed you
Yes, I've been brokenhearted
 Blue since the day we parted...


Ja, Mamma Mia var jättebra, lite skrikig stundtals men väldigt bra skådespel, musiken är fantastisk och lättsamt värre. Säga vad man vill om Björn och Benny men efter skrivit alla denna musik till ABBA, Kristina från Duvemåla och Chess så tycker jag ändå de är rätt balla. Jag har liksom inte lyckats med något liknande än (men jag ska bara hitta min nisch och sen så,hehe)...

Dagen är en öppen historia faktisk, jag hade inte tänkt att göra speicellt mycket men nu verkar det som jag ska träffa M och T för en mysig liten stund. Var faktiskt längesen bara vi sågs, så blir nog trevligt. Innan dess tänkte jag handla också för alla som är intreserade.

Och sedan var det ju söndag, en vän skickade ett sms och frågade var jag låg på bitterhetsskalan idag (i fredags var jag mycket bitter) och jag har inte varit bitter alls förrän jag insåg att det var söndag idag. Varför kommer alltid den här jävla dagen så snabbt?Man kan ju bli bitter för mindre!!!!

Anyway, frulle och sen ska jag styra upp mig själv!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

woooohooooooooooooooooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback