Införa en ny dag i veckan?

Jag tycker man borde införa en dag till i veckan så man hinner med allt man ska. Den skulle heta Tossdag och ligga mellan onsdag och torsdag. På denna dag skulle jag göra allt som inte hinns med de andra dagarna. Sedan när vi väl hittar på nya dagar skulle jag hitta på en dag mellan lördag och söndag som skulle kunna heta Jönsdag. Fatta vad grymt med mer tid (jo, orealitiskt I know) =)

Jag vaknade imorse av en otrolig smärta i hela tandköttet och käkarna, tror fröken har varit på gnisslet. Gnissla tänder gör jag i omgångar (vilket jag ja, förnekar) och vid stress kommer det gärna tillbaka. Det gör att jag får huvudvärk, ont i käkarna och i tänder/tandkött. Så hoppas käken med tänder kan ta en solsemester och bli lite mer relaxed för det isar i hela käften och gör allmänt ont. Det brukar ju släppa relativt fort men hypokondrisk som jag är funderar jag på hur det blir när jag måste dra ut alla mina tänder. Jesus, jag har väntat på mina visdomständer sedan sekelskiftet och de behagar inte komma.

Tänkte faktiskt ta en promenad nu och lufta tankarna lite. Det är den gamla vanliga åkomman, jobbet som finns kvar där och stressar på. Not good, så nu ska jag rena huvudet på allt neggo och fokusera på det bra, tjola hopp!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får göra som morbror. Skaffa en bettskena. Fast den använder han inte.... Vår tandläkare är galen i att rekommendera dylika. Men jag har hittills stått emot.

Postat av: Ferhat

Måste bara säga att Du har en fin och intressant blogg. Fortsätt så här :).



Skriver detta bara till de bloggar jag läser och tycker om :).

2008-09-16 @ 21:30:44
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anna-panna

Tid, min kära Karin, är något som människan själv kommit på! Jag tror att vi alla skulle må bättre med färre saker att göra än mer tid.. Hoppas allt är bra med dig, vännen min.

Kram så länge.

2008-09-17 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback