Grubblerier på måndags kvällen

Ibland chockar jag mig själv väldigt, det gjorde jag idag genom att göra en storslagen fiskgratäng. Jag har gjort räksås, potatismos och skurit firre i mängder. Så nu har jag gratäng för resen av min livstid tror jag, haha. Sen smakar ens egen mat aldrig speciellt gott så förstår inte ens varför man ska anstränga sig men men, ändock =) Mat finns hemma och den fyller ett syfte.

Appropå något helt annat, idag har jag suttit med en ansökan för begravningskostnader och gravsten och herre min gud vad det är dyrt att dö. Själv lider man ju inte av det för man är död men anhöriga får ju punga ut en hel jävla förmögenhet (om man inte vänder sig till socialtjänsten dvs, hihi). Jag baxnade nästan av alla kostnader, så jag får banne mig inte dö nu för då blir jag väl begraven här i ghettot i en skokartong all by myself, haha. Nog om döden...

Nej, nu ska jag käka firregratäng i massor!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback