En tribute

Det är inte mycket som behövs för att man ska bli glad i hågen och tycka lite extra bra om sina nära och kära =)

Min storebror har en blogg tillsammans med sina kollegor i kollektivet
Fabriken, Där avhandlas det mesta och igår när bror min var lite Bakfylleemo som han uttryckte sig tänkte han på mig i detta blogginlägg. Det var fint. Väldigt fint och jag kände att även jag ville göra en liten tribute till min käre storebror. Inte för att jag måste utan för att jag vill. Den andra lillebrorn är jag även mycket stolt över så kan lika gärna ta med honom med.

Dessa bröder är som ett fint årgångsvin, de blir bara bättre med åren =) de betyder världen för mig och jag är glad att just de är mina bröder.

Med denna lilla tribute ska jag titta på Magnus Betnérs prgram på femman, en annan klockren människa...

Nattski nattski!

X

Kommentarer
Postat av: seb

om du är intresserad av ännu en kollektivblogg, kolla in krpkronan.blogg.se :)

ss

2008-09-30 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback