Det blir aldrig som man tänkt sig...

Oj Oj vilken snurrig dag. En dag på socialtjänstens kontor kan verkligen bli hur som helst och det blev den. För den första för att jobbnörda lite har ärendetillströmningen varit något fantastisk de senaste månaderna, Vilket betyder att varje dag på jobbet är en kamp mot klockan och prioteringar är ett måste. När man någonstans trodde man hade koll på läget kommer en akut grej upp på tapeten och allt vad planering hette går i stöpet. Detta gör att varje dag på jobbet är en spännande resa (både på ont och gott).

På tisdagar har kontoret öppet till 18:00 och således är det en längre dag än vanligt (heja, då kan man jobba undan saker). Idag hade jag möten fram till 15:00, från möte till möte. När jag kom till mitt rum vid 15:00 hade jag drösvis med post och saker att dokumentera. men hej, så kul ska vi inte ha det. Min dator med program vägrade starta, eller den starta men jag kom inte in i vårat program som vi jobbar i. Allt vi gör finns i datorn, man kan verkligen inte göra något alls utan denna burk. Så det var bara sätta sig och glo i väggen, alla andras datorer fungerade men mitt loggin funkade inte någonstans. Så många samtal till supporten och strax efter 16:30 kom den igång igen. 1.5 timmar som gått till spillo, jag e fortfarande bitter....haha...

Nog om jobb!Sitter här och käkar en veggobiff som smakar bränt fast jag ej bränt den, hmmmmm..spännande va?

A life in Karins jävligt spännande liv =)

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag bryr mig sjukt mycket om dig min sköna! Datorer är störda...

2008-09-10 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback