Dessa nötter

Ja, kan man inte göra annat än att älska de små telefonförsäljarna?De ringer och är inställsamma  på det där totalt hemska sättet. De ringer alltid och har nollkoll med, helt fantastiskt hur borta man kan vara.Idag hade jag e sån där dag då jag lät han prata på, han var så där "moderkänslorsöt" om ni förstår.

 Haha, idag var det en trevlig en men herre gud vilket jobb!?! Han ringer från Telenor och vill värva mig. Jag har redan Telenor och han försöker få mig att skaffa ett abonemang till och få en gratis mobil på köpet. Sedan kommer han på sig själv och säger; fast ja, jag förstår att du kanske inte vill ha två mobiler. Hihi, nej det räcker med en....

Sedan raggar han vidare med billigt bredband. Jag har Glocalnet och tydligen är det samma ägare till Telenor, Glocalnet och Bredbandsbolaget berättar han, hihi. Han försöker sig på något halvdant försök att sälja bredband trots att jag säger att jag e bunden, hihi. Han ger dck upp snart då han inser att jag ej är intresserad.

Denne gosse gjorde i vilket fall ett riktigt bra försök utifrån sina förutsättningar, så heja på!!!

X


Kommentarer
Postat av: seb

vad är det för fel på människor som väljer att jobba som telefonförsäljare? det måste ju finnas symptom som överensstämmer på samtliga? hmm

2008-09-07 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback