Dagens första funderingar

God möra!

Jag har haft em laptop nu ett bra tag men idag är banne mig den första gången jag använder den i sovrummet, en riktig hit att ligga i sängen och lyssna på musik, surfa och blogga lite. Ingen har berättat för mig hur käckt det är att kunna flytta datorn,hihi. Kanske därför man ska ha en BÄRBAR dator men men anyway...

Vaknade av regnet som smattrar mot fönstret och monsunregnet är ett faktum,tur att ag skall tvätta och städa idag då. Lördagar förmiddagr har sedan jag är en kontorsråtta blivit helig tid då man ska göra minsta möjliga. Drömde även inatt att jag var utomlands och Roxette gjorde ett supriseperformance, hihi. Ni ska veta vilken lycka det var i drömmen när Per Gessle rockade i The look,hihi...

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Själv drömde jag att jag hånglade med Zlatan... =D Ska försöka städa lite nu på förmiddagen, gå en kort sväng på Universeum och sen bär det av till jobbet... Ska meddela mina kära arbetskollegor att jag slutar... Ska vi föresten ses i veckan vännen??? Kramar =)

2008-09-06 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback