Dagens andra funderingar

Jorå, så att...

Vilken produktiv dag. Jag har banne mig varit en desperat hemmafru ut i fingerspetsarna. Jag har städat hela lägenheten noggrannt, tvättat lakan, kuddar, täcken, kläder och sedan har jag tänk tanken att gå och handla, hihi. Tanken räknas sägs det ju. Handla kan jag göra imorgon.

Så, ikväll ska jag och J gå på bio och se Mamma Mia. Nu är det ju så att jag sett musikalen i London med mor min samt sett den svenska versionen i Gbg med kusin och moster så filmen har mycket att bevisa. Jag har svårt att tänka mig att en film kan vara bättre än en musikal. Det känns dock som den säkert är bra och den kan nog bara bli bättre än vad jag tror. Så jag har sjungit upp med lite go musik och dansat runt lite här hemma. Jag hoppas verkligen inte mina grannar kan se mig för mina koreografier kan vara lite svåra att smälta, hihi.

Förövrigt har jag sett min förste snygge granne, eller jag vet inte om han e min granne, kanske en kompis till en granne men hur som var han snygg,yay!Det känns lovande mina vänner, lovande!Alla som bor här som jag sett hitills är inget ögongodis och sådant behövs banne mig i mitt liv.

Trevlig kväll!!!

X


Kommentarer
Postat av: Stina

Heja Karin! Hoppas du springer på honom igen så att du kan bjuda in honom på lite mys ;P Hoppas helgen fortsatt lika bra =)

2008-09-07 @ 10:36:18
Postat av: Linda-Sara

Grannar? Hehehe, behover du nagra raggningstips inom detta omrade sa kan du ju fraga mig. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback