Blodbadet på Sportlife

Ja, jag överlevde mitt träningspass, även om jag stundtals var så slut att jag kände blodsmaken och benen höll på att vika sig men nu så. Nu har jag stora drömmar och tankar om min träning, hoppas verkligen jag kan se till att träna nu. Mitt mål är att träna en dag i veckan, om det blir mer är det en bonus. Låter kanske lite men jag vill sätta ett mål som känns rimligt! Jag vet att jag gärna kör stenhårt i typ två månader innan jag tröttnar, nu ska det bli en långvarigt!

Efter min träning kilade jag hem till raraste Televinken, Han hade gjort en god champinjon omelett till mig och jag kände mig så ompysslad så. Vi tittade på filmen Sweeny Todd, käkade godis och vad ska man säga o filmen? Blod, blod och ännu mer blod kan vi kanske börja med. Den var bra trots allt blod, allt Johnny Depp gör är ju bra, var ju lite kul att den var i musikalform. Sedan tror jag aldrig jag kan se på en meat pie på samma sätt igen, hehe...

Jag kom just hem och nu sitter jag i soffan, för trött att röra på mig, kroppen pulserar liksom av trötthet men att ta sista steget att natta mig själv är svårt.Så får sitta och samla kraft ett tag till...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback