Baby boom och gymbesök!

Ja, hej och hå. Jag spenderade en timme på gymet på en spinningcykel för att sedan pyssla med lite Core. Det gick bra och jag körde på som fan, trots motstånd som en gnu innan. Jag undrar om detta motstånd innan någonsin försvinner? Jag vet ju att det är kul och stabilt när jag väl är på gymet men innan dess, oj oj oj. Anyway, instruktören hojatde hela tiden UTMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAA UTMAAAAAAAAAAAAAAANA DIG SJÄÄÄÄÄÄLV. Jag tänkte i mitt stilla sinne.; Jag har banne mig utmanat mig, jag sitter ju här på den här jävla cykeln och cyklar som en annan idiot och är högröd i ansiktet och ser ut som Miss Piggy. Var menar du att jag ska utmana mig? Så någon effekt hade det ju då jag cykla på i ren ilska, hihi...

Sedan måste jag ju meddela det senaste på baby fronten, för de senaste veckorna har det ploppat ut bebisar. Herre gud säger jag, folk ligger i nu för tiden. Härom veckan (nja, tre veckor sedan är det nog nu) kom en liten pojke till vård värld från min barndomsvän K. Och igår ploppade min andra vän ut en liten pojke. Så keep em coming. Jag är själaglad för lite pojkar, har ju en flicka som jag hänger med och kan vara dags att köpa rosa kläder till de små pojkarna =) Tokigt värre är dte att båda mammorna heter något på K (Karin och Katariina) och båda barnen heter något på E (Ensio och Erik). Jag brukar inte nämna namn men den bjuder jag på, yay!

Nej, nu ska jag käka så min kropp återfår sin förmåga, för är helt lealös...

Tjing!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

åh vad kul att det gick bra även för Karin och The Kruuuk! Det är bebisar på g häromkring oxå. I like!

Postat av: L-S

Jag tycker att du ar jakligt hard som ens orkar palla dig ivag till gymet - yo go grrrrrl!



Bebis! Jag vill ha... Puss!

2008-09-30 @ 14:20:40
URL: http://kallfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback