Tack tack tack!

Ja, samma anti-klimax som vanligt nu när man fyller år. Den där spännande känslan och förväntan som infann sig när man var yngre kommer ju liksom aldrig...

FAST, har haft en jättebra dag och kunde inte önskat mig en bättre födelsedag får jag nog säga. Har fått massa gratulationer så här på bemärkselsedagen. Har ju även nu på kvällskvisten haft ett litet kafferep med några vänner. Det var en mycket trevlig tillställning. Lyckades även få några presenter som jag är väldigt, väldigt glad för. Fick en ridtur på islandshästar med fröken J (hoppla hoppla), en rosablommig stekpanna, fina skålar, ett änglaspel med döskallar och pengar. Så är mer än tacksam...

Pappa tog nog priset som skickade ett kort på sig själv som vykort =) Så fick pappsen i brevlådan, hihi. Gjorde mig glad....

Så nu tror jag att jag är nöjd till nästa år, *suck* åren bara går och snart är det 6e oktober 2009 och jag sitter här och skriver samma sak....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback