På ålderns höst

Jag förbereder mig mentalt för min stora dag då jag fyller år, på måndag går jag från gammal till gammeltacka, haha. 27 år är det man fyller och jag har bestämt att ha temahelg denna helg för att fira denna mogna ålder och vad som nu komma skall.

Temat är just Gammal. So listen up bitches, ja det var icke gammelmodig svenska men snart kommer jag säga järnspikars, det var dans på logen och allt det där som sägs när man e äldre. Ja anyway. jag har städat, diskat och ska handla med min dramaten om en stund  . Helgen bjuder även på en middagsbjudning i mitt namn, jag ska baka sju sorters kakor  till mitt kafferep på måndag och smörja in mina åderbråck försöker jag också hinna med =) Egentligen borde jag inhandla ett par stödstrumpor men spar nog detta till min 28 års dag, måste ha något att se fram emot ju!

Ser ni den röda tråden vänner? Jag ska alltså totalt devote myself till äldredomens härliga sysslor. Tyvärr kan jag inte sticka annars hade det varit ett måste. D et känns fint på något sätt, jag har accepterat att åldern börjar ta ut sin rätt (anar ni min totala rädsla för att åldras). Vad ska jag mer hitta på då? Några förslag?

Jag ger en full rapport hur helgen fortlöper i sann 1920 tals anda...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback