Ps I love you

Jag bölar nästan aldrig när jag tittar på film, det är några filmer som fått mig att gråta. Bland de finns Notebook, Billy Elliott och American history X. Jag är överlag ingen gråtmild person när det kommer till TV/film men idag ni. Tårkanalerna har jobbat hårt.

PS I love you var filmen jag såg.

Vet inte egentligen om den var så bra då den var amerikansk a la stråkar,  men berörda mig lyckades den med och det där  att kärleken är så jävla orättvis stämmer. Jag orkar inte ens börja med ett utlägg om detta men jo, det är den klassiska bitterheten som just nu är inneboende hos mig.

Fast egentligen tror jag min generella bitterhet handlar om att jag tänker för mycket istället för att bara vara. Det känns som jag har en ständig PMS som gör mig blödig, gråtmild och fundersam. Så nu ska jag banne mig avsluta kvällen med en feel good film som gör mig lite piggare och förhoppningvis får mig på bättre tankar.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback