Djävulen i mig

Ja, vissa dagar är bättre än andra och idag får jag nog säga att det var en sådan där rätt bra dag.

Igår pratade jag med min chef om att den omtalade väggen börjar närma sig och att det ej är hållbart för mig. Att gråta efter jobbet, stressa som en gnu både dag och natt över jobbet samt att det känns som man fattat greppet om det vad man har för arbetuppgifter är inga bra signaler. Så igår fick jag hjälp att prioritera och strukturera upp mig själv. Idag fick jag således kinda of skörda frukten av att jag var modig nog att prata med chefen =)

Efter jobbet gick jag och mitt otroliga motstånd och tränade. Vi var inte så värst sugna och jag gav inte allt jag hade. När det var sådär 10 minuter kvar tror jag fan i mig djävulen flög i mig för kom in i en andra andning och tränade fan som en maskin. Kickarna blev högre, hoppen högre oc hjag vevade som aldrig förr med armarna.Vet inte om det var ren ilska eller vad det kom ifrån men känns gott nu att jag hittade mer energi.

Anyway, nu ska jag äta lite oc h ligga på soffan och fundera på livet

X

Kommentarer
Postat av: eremo

bra jobbat min vän. jäkligt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback