På nya äventyr

Det blev en lyckad middag med den lila söta familjen. E 2 år och M 28 år fick provsmaka mina kakor, de var nöjda. De hade nog inte vågat säga annat antar jag, haha. Vi åt mat, glass, chips och tittade på stjärnor på is. Kändes lite som en flopp, inget program man vill se allt för ofta. Vid elva åkte familjen hem och då somnade jag som en stock. Sova kvalar in på topplistan över min favvohobby!

Dagen till ära ska jag ut på äventyr. Jag ska åka med några kära vänner till pengarnas mekka; Gekås i Ullered!!! Jag ska egentligen inte handla men ni hör ju hur löjligt det låter. Det kommer jag ju göra. Men jag ska försöka att inte handla så mycket då en London resa finns i horisonten och den är ju inte helt gratis.

Ha en bra dag och jag rapporterar =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback