Nu jävlar!

Ja min vänner, bloggen och jag har varit separerade av den enkla anledningen att jag och jobbet har polat riktigt stadigt de sista dagarna. Jag har jobbat massa sent, drömt om jobbet, stressat som en gnu över hur allt ska kunna bli klart. Som grädden på moset fick jag in en överklagan på ett av mina beslut i förrgår så var bara skriva en sakupplysning i all hast. Jag tror det har varit någon konspiration emot mig för allt har liksom hänt denna vecka.  Ja, många tårar har spillts, många hjärtattacker har säkerligen fåtts oc h min puls har nog legat på en stadig 420 i vila. Men nu så, jag ser ljuset för imorgon...

Är jag i London, fuck yeah!

Semestern som jag väntat på sen i somras i princip!!! Jag är så jävla trött och utarbetad så detta kommer bli en orgie i att sova, shoppa, umgås och bara vara. I en hel vecka ska jag vara ledig och göra massa roligt. Jobbet är också kul men i ärlighetens namn har de sista två veckorna varit fruktansvärda och om det blir fler sådana här veckor är jag den förste att bli fiskrensare i Burundi (dock dödar de ju albinos nu, kanske dumt att åka dit när man är blondin)....

Så nu lämnar jag det bakom mig tillsammans med min långtgångna bitterhet (min blogg har varit bra bitter) och siktar in mig på en grym ledighet....

Så sugen är jag =)

men först måste jag ta reda på när jag åker, packa, städa lite här hemma och sådant som man vanligtvis borde ha hunnit med lite tidigare, haha.

X

Kommentarer
Postat av: seb

har varit lite frånvarande i läsandet av din blogg, men nu har ja läst ikapp. så, grattis på födelsedagen, hoppas att jobbet känns lite lättare och ha en riktigt go semester! :)

2008-10-18 @ 03:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback