Modebloggare se hit!

Ja, jag säger då det. I den lugnaste vatten finns de fulaste fiskarna....

Det är min kommentar på en vild After work med missbruksenheten sedan får ni dra era slutsatser!

Jag ska ha en riktigt skön och slapp dag. Ska gå och hyra några schyssta DVDs och mysa i soffan.

Ska stappla ut från min lya och ta en prommis innan. Råkade dock ta min svarta kajal istället för min ljusa ögonbrynspenna så nu har jag ett svart ögonbryn och ett ljust. Kanske något för modebloggarna att uppmärksamma. det är förövrigt mycket svårt att få bort svart kajal i ett ögonbryn, haha. Har försökt med både vatten, ansiktstvätt, makeup remover m.m... Men men som sagt var, hoppas att det blir mode under dagen!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback