Fuck yeah!

Dagen som vi alla väntat på (nja, kanske inte alla men jag som soc tant och de på mitt kontor). Det härliga datasystemsbytet...

Och det gick precis så dåligt som man trodde; förlorade ärenden, förlorade journaler, förlorad text, sega servrar, massa felmeddelande och allmänt kaos i hatten. Jag undrar vad morgondagen erbjuder?!?Det kan säkert bli ännu värre, haha.

Hoppsan hoppsan, skulle någon ha tänkt på detta eller? Ja, jag säger då det, ibland undrar man inte om en guldfisk är bättre på att planera än sådana här verksamheter.Sedan när man är sådan här nörd så kan man ifrågasätta varför de lägger bytet just i en skickvecka, dvs när alla utbetalningar ska göras. När man också ska på semester måste man jobba in allt som ska göras nästa vecka.

Kontentan är alltså; ta aldrig semester om du jobbar på socialkontor, det finns inte med i planeringen och om ni hör något om att byta datasystem...SPRIIIIIIING!Haha...

Nu blir det en lång dusch, lite mat, tvätt och sussilussa!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

detta har jag också varit med om men det var några år sen. Bra påminnelse om man nu skulle få för sig att börja fundera på att byta igen.

Postat av: Stina

Jag hoppas att ingen är förvånad... =P

2008-10-16 @ 15:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback