Barnlycka

Ja ni, vad en dag kan vända och bli något helt annat. Jag var fruktansvärt sliten och trött efter en dag på Zoo (socialkontoret) och längtade hem till dusch och soffan MEN...

Så ringde jag och pratade med den nyblivna mamman och hör efter hur det är med lille prinsen. I bakgrunden hojtar fader vår (dvs pappan till prinsen) att jag borde komma över och se det lilla underverket. Jag är ju inte den som är den och utbrister: Vill ni verkligen att jag ska komma? Får jag det? Blev fan lite gråtmild att jag skulle få träffa honom, han som väntat på och undrat över.

Och det fick jag =) En timme senare är jag helt såld. Det där med barn är ju så löjligt. Man bara tittar på de och tycker den är helt underbara, haha. Han sov i princip hela tiden men ändå satt jag och följde hans varje mimspel och ljud. Jag kände samtidigt hur mjölken börja rinna till i brösten och min livmoder blev som en missil på jakt efter ett byte, haha...

Aaaaaahhhhh, så nu är jag trött men väldigt glad =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback