Zlatan är het!

Mycket nu =)

Helgen bara gick i snabb fart och sedan blev det måndag. Jag sover alltid dåligt natten mellan söndag och måndag, vet ej varför. Tror det är stressen som kommer smygande eller något. Men inatt drömde jag något om att jag hade något i näsan som jag var tvungen att peta ut. Jag petade så hårt att blodet började forsa. Jag vaknade av att jag höll för näsan och hade panik!!! Hihi, lärdomen mina barn är att icke peta näsan eller stoppa saker i näsan (vad jag stoppat i näsan är oklart)...

Ikväll har J varit här och vi har käkat middag, mycket trevligt. Gjorde en god rätt och tjötade massa!

Nu tittar jag på Fotbollsgalan och jag har helt klart en het crush på Zlatan, han e ju grymt het =) Han är ju verkligen ingen kille som varken utseendemässigt eller personlighetsmässigt borde pasa mig men Hey, He's got that something! Gillar också att Pelé, den gamla räven tjötade om allt och inget i en halv dag (eller någon kanske förstod men jag förstod aldrig riktigt vad han tala om)...

Jaja, blir inte roligare än såhär idag, hepp hepp!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Tror han hade tittat lite för djupt i glaset ja... men kanske inte... Han pratade ju på om nån TV och nån Eva som ville känna på hans hår?? Förstår inget... Men nu ska vi se om det blir tredje gången gilt för Zlatte...

2008-11-17 @ 21:49:24
Postat av: eremo

men alltså du sover sämre natten mellan söndag-måndag för att du är utvilad.

Postat av: Karin

Stina: Ja, han dilla om allt möjligt den där pele, hihi. Det blev ju tredje gången för Zlatte, yay!



Eremo: nej, så är det inte, det är för jag är nervös att försva mig snarare, haha. jag går redan upp i varv på söndag kväll, tok tok...nej, du har säkert rätt...

2008-11-19 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback