Val?!?

Det går ju inte att ha en blogg och INTE kommentera det stundande valet...

Vad röstar ni 2010?


Haha, nej skämt åsido, amerikanske valet är ju the grej of the day, month and year!Detta har det ju hetsats om nu länge och väl, känns könt att vi snart slipper leva i ovisshet och förhoppningsvis får en ledare för USA som är lite vettig.

För mig, finns det bara ett val av kandidat (nej, jag säger inte vem för det vet ni) och jag hoppas nu de tar sig samman i staterna. Det känns ju som det är wind of chance going on. Iofs trodde jag ju det 2004 då jag satt uppe och tittade på valvakan i Australien då Bush blev omvald. Jag trodde banne mig inte att det amerikanska folket kunde göra samma tabbe fyra år till, haha. Men okej!Samma år som Bush omvaldes valde även Australien om sin konservativa nisse John Howard. Han är nu tack och lov bortröstad!Så jag tror på det här. Det är andras tur nu, vinden har vänd ( halvt citat Petter)...

Finns alldeles för många puckon för den här världen, jag säger då det!

X

Kommentarer
Postat av: L-S

America is ready for a change! YAY!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback