Tagen på sängen

Herre gud, här går man och misstror sjukvården men tji fick jag.

Jag har ju som ni säkert vet utslag på ryggen ( hej intresseklubben) som jag skulle ha kollat upp kring Gustav Vasas tid.

Idag fick jag tummen ur att ringa Vårdcentralen för att boka en läkartid. Då man hört rykten om telefonköer, svårt att få tid och vad du vill var jag redo för en lång väntan på både få hjälp i telefon och få tid.

En signal senare kom jag fram till en mycket trevlig Distriktssköterska som frågade om jag kunde komma idag, en timme senare. Jag blev tagen på sängen och sa, oj oj går det så fort i den här branschen?

Ja, visst! Så imorgon är det jag som äntligen ska bli undersökt, hipp hipp hurra.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback