Singstar rules!

Ja, det blev såklart en grymt lyckad kväll, tack vare goda vänner och ett Singstar...MC Hammers Can´t touch this är inte helt enkel ska ni veta. Jag skrattade mig nog igenom hela låten...

Det roligaste under kvällen var nog när S och K sjöng klassikern, Oooaaaa hela natten och vi hörde en hög duns. Jag trodde det var grannarna över som klagade och blev lite nervös. Sedan några sekunder inser vi att det är inte någon som klagar utanför mitt fönster (som är precis vid en gångbana) står ett killgäng på kanske 10 och diggar. De sjunger med och lovprisar mina vänners sång =)
Skulle bjudit in de på en sång men men. Om ni läser detta är ni välkomna en annan dag och lyssna, ni kan få önska en låt då med =)

Och ja, jag rodde hem maten med, blev faktiskt bra!

Förresten, glad första advent!Hoppas ni får en bra sådan, jag ska bege mig mot stan och inhandla lite julpynt, för sådant ska man la ha!?!

Puss!

X

Kommentarer
Postat av: L-S

Haha, det later svinkul! Jag kommer nar jag befinner mig pa svensk mark igen! PUSS OCH KRAM!

Postat av: silly

aso sånna spel e kul ett litet tag sen tröttnar man, elr om ma e svinpackad lixsom

2008-11-30 @ 16:51:32
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Karin

L-s: Ja, när du kommer hem ska det sjungas duetter babe! Pussen



Silly: Ja, alla har olika åsikter!Tur det!

2008-12-01 @ 11:16:08
Postat av: Stina

Som sagt, sååå lyckat!!! =) Går fortfarande och nynnar lite på vissa låtar =) Kramar från den blivande dansbandsdrottningen =D

2008-12-01 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback