Ja, jag säger då det...

Jag var bjuden på ett "arty party" igår (vad det nu är kan nog vara lite oklart) som jag tackade nej till. Istället satt jag hemma och tittade på dansbandskampen, (gillar inte musiken men koncepetet är rätt kul) åt popcorn och la mig tidigt.

Idag har jag vaknat utsövd, tvättar för fullt, lagat fem matlådor, plockar runt här hemma och nu ska jag snart påbörja lite jobbsökeri.

Snart är det nog höftledsoperation, bridgeblandning, Svensktoppen och rollator för min del, om det fortsätter i den här takten.... Och ja, jag pensionssparar...

Det är banne mig inte klokt hur man prioriterar annorlunda these days(och nej, jag är inte gammal, men förundrad att man gör val man aldrig trott man skulle göra, hihi)...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback