Djupt vatten

Oj oj oj. Jag tror jag är ute på djupt vatten...

Skulle ha en stilla middag här hemma idag med några vänner.Vet inte vad som hände men inbjudningarna haglade tydligen ut, för plötsligt är det sju som kommer på middag!!! Jag har knappt tallrikar och bestick till sju, haha...

Då tycker man ju att man borde satsa på en maträtt man vet blir god men inte jag inte. Jag terrar en soppa som kan bli hur som.

Men jag är lugn, än så länge. Har hitills hunnit göra chokladpuddingen, Hommousen,fetaoströra, kikärtssallad, tapanade, bakat bröd så nu är det bara en liten soppa kvar =)

Så tror nog jag ska styra detta i land, men det får ni veta imorgon =) Kvällens tema är såklart SINGSTAR! Nu ska det sjungas...

Trevlig kväll!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack Karin för en sååå rolig kväll!! Ser fram emot fler i vintermörkret =) Och du lyckades ju hur bra som helst med mat, bröd och chokladpudding =) Ser redan fram emot nästa Singstarkväll!!!

Kramar!!!

2008-11-29 @ 23:58:19
Postat av: Karin

Stina: Ååååååh så kul vi hade, snart gör vi det igen =)

2008-12-01 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback