Blödande näsor och nackspärr

Nej, jag säger då det. Alltid ska det vara något fel! Jag tror banne mig min kropp försöker säga något ,oklart vad dock.

I förrgår blödde jag näsblod out of the blue, bara sådär utan förvarning när jag lagt mig i sängen för att läsa.

Imorse när jag vaknade var nacken och hals stel som en gnu. Jag kan varken kolla åt höger eller vänster och minsta rörelse i dessa riktningar gör satans ont. Så idag har jag haft en stor sjal som någon form av skydd...

Hallihallå, det är inte hållbart...

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Stackars gulle! Du maste ta hand om dig! Kram!

Postat av: Stina

Det som dyker upp i mitt huvud är stress... Sköt om dig vännen! Du är viktigast...

2008-11-29 @ 16:40:04
Postat av: Karin

L-s: Hihi, ja det måste jag =)



Stina: ja, men nu är jag knappt stressad, eller är det så att stressen blir en del av vardagen inom socialtjänsten att man bara inte tänker på den längre,hihi!

2008-12-01 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback