Tjipp och hajk

Idag ska jag åka på en resa och inte var som helst utan till Kil i Värmland!

Så säger bara hej Bengt Alsterlind (Värmland, som Värmland, han bor nog i Karlstad)! Ni måste förstå vilken jobbförmån detta är, att åka till Värmland för ett studiebesök i fem minuter, för att sen åka hem igen.  6 timmar på ett tåg är ju helt fantastiskt. Jag är så sugen att jag snart spricker...

Så tjipp och hajk, ha en bra dag och hoppas ni likt som Bengt Alsterlind hajkar loss en dag som denna!

X


Kommentarer
Postat av: sara

vi känner (typ känner..) ju nån som bott granne med bengt alsterlind. Jag har ju förresten sett Bengt A på bio i karlstad..mkt spännande! Heja Färjestad förresten..

2008-03-05 @ 13:30:54
Postat av: Linda-Sara

Du är så jäkla ironisk jämt Karin.

Postat av: Karin

Sara: Hehe, jag hann inte hälsa på honom, tyvärr....Alltså bengan, hade ju varit något!Hej Brynäs, eller nåt....

L-s: Ja, thats my cool and I cant take it off =) Sorry babes, det är bara jag!Ironi är min följeslagare i livet!

2008-03-05 @ 20:05:09
Postat av: Stina

Känner mig ju manad att gå in och säga HEEEEEEEEEJA LEKSAND!!!!!!!!!!!!!! =)

2008-03-06 @ 10:27:46
Postat av: Karin

Haha, så jävlas vårt att namedroppa på det där viset...du har ju ett lag som spelar hocket stundtals ivf, till skillnad från mig, haha

2008-03-06 @ 10:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback