The owl

Jag har ögonbryn som en uggla. Jag har ärvt de av mina käre far som har en deluxe version av de jag har. Jag har en antydan till uggla looken men han är fullfjädrad =) Jag har svårt att veta riktigt vad jag ska göra med de så går därför och få lite hjälp med plockning så det inte spårar ur. Idag testade jag en salong här i närheten och jesus säger jag!

Först och främst konstaterade hon att brynen var lite speciella och hon fick helt enkelt improvisera. Hmmm, jag blev lite spänd kan jag lova. Efter ett tag konstaterade hon igen att ugglan var svår, så den fick hon nog frisera med sax!?! Nu var jag väldigt nojig men lät henne gå lös....

Sen sa hon att hon behövde min hjälp och se hur det såg ut. Jag som trodde jag gick till henne för att hon skulle göra jobbet åt mig. Sen plockades det högt och lågt och hon blev mer och mer nervös, jag med. Tänkte att jag får gå till jobbet med lösögonbryn, haha. Hon fortsatte fråga om de var raka, bra, jämna och så...

Ja, till slut var hon klar men det var fan med hjärtat i halsgropen jag gick hem. Även om hon var så nervös hade hon ju bara kunnat spela kall så jag hade varit omedveten. Ser ut som en mullvad blandat med en uggla då brynen är färgade nu, så om ni ser något mörkt och mystiskt som glider runt på stan är det icke en  terrorist taliban (ej fördom) utan bara lilla jag!Jag tror dock att brynen blev bra efter alla om och men...

Mycket ska man vara med om! Nu ska det jobbas!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Oh, ugglebryn? Intressant.

Postat av: Helena

håller med föregående... mycket spännande.... skulle gärna se :)

2008-03-13 @ 23:00:03
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

L-s: Ja, du har ju sett de. Alltså mina bryn, det går liksom upp lite =) haha...

Helena: Pappa har ju släktens värsta,de måste du ju tänkt på!?!Mina är bara på prao i jämförelse med hans, hah!

2008-03-14 @ 07:03:59
Postat av: Stina

Jag har aldrig sett några ugglebryn på dig!!?? Nu blir det hem och titta i fotoalbumet!!! Kram och ha så skoj i helgen!!

2008-03-14 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback