Söndag ack denna sköna söndag

Hänga med små kids är bra roligt men man blir allt lite trött. Vi har dock haft en helball eftermiddag. Vi bakade en kladdkaka, sjungit en hel massa, läst bra böcker och busat. Ja, Hon är fan helt fantastisk den där lilla tjejen. Undrar hur det känns när man eventuellt får egna kottar. Det måste vara en helt enorm känsla som man kanske inte fattar förrän man är där. För jag är ju fullkomligt förälskad i lilla juvelen E, hon är sötast i stan.

Kvällen ska jag vara en lazy ass och göra så lite som möjligt. Ingen söndagsångest har krypit sig på än men vem vet om han knackar på snart?!?

Dagens digga: Powderfinger-My happiness


X


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tror din söndagsångest kom och hälsade på mig redan i lördagskväll...

2008-03-10 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback