Segast i stan

Jag skjuter saker framför mig vilket jag försöker att göra något åt, idag gjorde jag ett ryck och ringde cirkus hundra samtal som jag skulle ringt för hundra år sedan....

Ibland funderar jag på om jag ska investera i en blåslampa så jag kan få lite jävla fart på mig och mitt arsle!Vad tror ni om den idén?

Förövrigt drömde jag att en vän till mig fick ihop det med en av mina gamla flammor, jag var oxtokig när jag vaknade, haha. Så kära vänner håll tassarna borta från mina föredettingar....

Idag ska jag klippa mig (giv mig styrka), leka med sötaste M, E och T och sen ikväll ska jag träna. Nu har jag haft lite uppehåll från träningen så dags att styra igen...

X

Kommentarer
Postat av: ny

bränn dig inte bara...ta det lugnt, allt har sin tid och plats..=)

Postat av: Karin

Ny: Ja,nuru, nu ska det brännas...huga huga =)

2008-03-07 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback